Πέμπτη 22 Μαΐου 2008

Wednesday, November 30, 2005

Οι φίρμες 4 - Ζαμπέλης Θωμάς και Αιγινήτειο Νοσοκομείο

http://fakellaki.blogspot.com/2005/11/4.html

Ήταν όταν είχα χάσει κάθε ελπίδα διαγνώσεως από τους ορθοπεδικούς και τους νευροχειρουργους... όταν ως μόνο δρόμο για κάποια ανακούφιση του πόνου μου, το μόνο που μού πρότειναν ήταν τα Ιατρεία Πόνου... Τότε περιχαρής ενας αναισθησιολόγος, σωστά διέκρινε οτι ο πόνος ήταν νευροπαθητικός κι επομένως θα έβρισκα απαντηση, αν όχι λύση,απευθυνόμενη στη νευρολογική κλινική του (Πανεπιστημιακού...) Αιγινήτειου Νοσοκομείου. Εσπευσα να κλεισω ραντεβου
Μετά κόπων και βασάνων, κι αφού έβαλα "μέσον", με εξέτασε τελικά μετά τρεις μήνες κάποιος Τσακανίκας. Ανέπτυξα τη συμπτωματολογία μου,ανέφερα τί αποτέλεσμα έφερνε κάθε φάρμακο που ειχα δοκιμάσει, παρέδωσα τις εξετάσεις μου, μεταξύ των οποίων και η μαγνητική που έδειχνε τον όγκο, με εξέτασε κλινικά και παρά ταύτα, ο κύριος αυτός αβίαστα είπε να παίρνω παυσίπονα!!! Μόνο όταν του επεσήμανα οτι το πόδι μου είχ ατροφήσει τραγικά εξαιτίας του πόνου (σσ:δεν ειχε παρατηρησει την ατροφία,διαφορα διαμέτρου των δυο μου μηρων περι τα 18 εκατοστα, ούτε κι αφου με...εξέτασε κλινικά!), αποφάσισε να εισηγηθεί την εισαγωγή μου για περαιτέρω έλεγχο.
Εμεινα στο Αιγινήτειο για 10 ολόκληρες ημέρες, υποβαλλομένη σε εξετάσεις επι εξετάσεων: μαγνητικές στο θώρακα, ηλεκτρομυογρααφήματα, νυσταγμογραφήματα, κλπ και καθημερινη κλινική εξέταση, ενω είχαν προς επανεκτίμηση τις προηγούμενες εξετάσεις μου. Φυσικά,ο κυριος Ζαμπέλης δεν ειδε τον όγκο που διακρινόταν στη μαγνητική τομογραφία που τού είχα πάει. Φυσικά δεν υποψιάστηκε τιποτα απο την ευαισθησια του συγκεκριμενου νευρου απ οπου εκφυόταν ο ογκος σε κάθε κλινική δοκιμασια. Φυσικά δεν θυμηθηκε οτι ολα αυτά που του περιέγραφα ήταν κλασσική συμπτωματολογία νευρινώματος.

Και γιατί να το ελέγξει προσεκτικότερα; Αυτός πονούσε;

ΥΓ: Το εξιτήριο μου απ το Αιγινήτειο καταλήγει σε "έντονο άλγος μη διευκρινισθείσης αιτιολογίας" ενώ μερικές γραμμές παρακάτω, επιβεβαιώνει:

προηγούμενη MRI Δ.Μηριαίου: Κ.Φ.

# posted by amalia kalyvinou @ 8:52 AM