Πέμπτη 22 Μαΐου 2008

Thursday, October 06, 2005

ΟΙ ΦΙΡΜΕΣ #2 Κων/νος Στάμος

http://fakellaki.blogspot.com/2005/10/2.html

Εχετε απευθυνθεί στον κύριο Στάμο Κωνσταντίνο, χειρουργό Ορθοπεδικό, καθηγητή της ορθοπεδικής,πρώην διευθυντή μιας Ορθ.κλινικής στο ΚΑΤ και νυν διευθυντή της αντίστοιχης κλινικής του Ερρίκος Ντυνάν ; Αν ναι, δοξαστε το Θεό, που ζείτε και σταματήστε να διαβάζετε -τα ξέρετε...
Δε θα σταθώ σ'όλα αυτά που έχω ακούσει για τα χοντρά φακελλάκια που παίρνει, για κάτι "ταρίφες" του τύπου "1.200.000 δρχ το ισχίο" (το 2000 αυτό), ούτε στο περιφρονητικό ύφος του απέναντι στους ασθενείς (αλήθεια, εξακολουθεί να έχει το ίδιο ύφος τώρα που έγινε υπαλληλάκος στο Ντυνάν; Δε νομίζω να τον παιρνει τώρα...) Θα πω μόνο ό,τι έζησα εγω:
-Αυτός λοιπόν ο αντιπαθέστατος σφικτόκωλος κύριος, με εξέτασε και φυσικά δε με διέγνωσε....
-Ξεκίνησα να του υποδεικνύω τα σημεία όπου πονούσα κι εκεινος με διέκοψε, χαρακτηρίζοντας όσα είχα να του πω ως "ιστορίες για αγρίους" !!!
-Ενδιαφέρθηκε μονο για κάποιες εξετάσεις μου, μεταξυ των οποίων και μια μαγνητική η οποία εδειχνε τον όγκο μου...
- Στο ΕΝΑ ΤΕΤΑΡΤΟ ΤΗΣ ΩΡΑΣ όλο κι όλο που μου διέθεσε, φυσικά δεν είδε κανένα πρόβλημα....
- Χρέωσε 40 ωραιότατα χιλιαρικάκια γι αυτό το τέταρτο της ώρας....
- Δεν έκοψε απόδειξη βέβαια...
- Κι αυτός συνέχισε να κοιμάται ήσυχος κι εγώ πονώντας............

# posted by amalia kalyvinou @ 7:23 AM