Πέμπτη 22 Μαΐου 2008

Monday, October 03, 2005

ΟΙ ΦΙΡΜΕΣ 1 - Κλημεντίνη Καραγεωργιου

http://fakellaki.blogspot.com/2005/10/1.html

Εχοντας υποφέρει για τοσα χρόνια κι έχοντας χάσει κάθε ελπίδα ,αποτέλεσα για το περιβάλλον μου πρότυπο "δύσκολης ιατρικής περίπτωσης". Ετσι,ψάχνοντας για"τον καλύτερο", "την κορυφή", διάφοροι γνωστοι, κυρίως του ιατρικού και του παραιατρικού χώρου, μου πρότειναν να απευθυνθώ στην κυρία Κλημεντίνη Καραγεωργίου, καθηγήτρια Νευρολογίας και διευθύντρια της νευρολογικής κλινικής του Γενικού Κρατικού Αθηνων.
Λόγω ακριβώς της φήμης της, κατάφερα να κλεισω ραντεβού για μετα απο...7 μήνες ! Μην έχοντας άλλη ελπίδα, περίμενα,πονώντας φρικτά και γι αυτό παραμένοντας κλεισμένη στο σπίτι- ο μόνος λόγος που δεν αυτοκτόνησα απ τον πόνο είναι οτι στο μεταξύ απευθύνθηκα στο Ιατρείο Πόνου του Αρεταίειου Νοσοκομείου.
Ως εδω δε φταιει σε τίποτα η κυρία Καραγεωργίου- απλώς ήθελα να δώσω εικόνα της ψυχοσωματικής μου κατάστασης...
Με δέχτηκε λοιπόν το Σεπτέμβρη του 2001 και ακολούθησε, ή δεν ακολούθησε, την εξής διαδικασία :
--ΔΕΝ με εξέτασε κλινικά, παρ ότι ο όγκος ήταν πλέον ορατός και πάνω απο τα ρουχα και μάλιστα το επεσήμανα
--ΔΕΝ κοιταξε καν τα φιλμς ή τις γνωματεύσεις των εξετάσεων που είχα ήδη κάνει.
--Παρήγγειλε εξέταση για..σάκχαρο !
-- Παρουσία μου, παρέδωσε όλες τις απεικονιστικές εξετάσεις μου στον κύριο Λυμπερόπουλο , καθηγητή Ακτινολογίας ("ειδικό Νευροακτινολόγο" , όπως μου τον
συνέστησε) για να τις μελετήσει.

Επανήλθα μετά ένα μήνα, όπου,στο γραφείο της, βρισκόταν ο κύριος Λυμπερόπουλος και ο κύριος Παναγόπουλος (νευρολόγος της ομάδας της)
Επανέλαβα οτι ο μηρός οπου πονούσα "φαινόταν σαν πρησμένος". Δεν έδωσαν σημασία.
Εννοείται οτι η εξέταση για σακχαρο ήταν αρνητική. Οπότε:
** Ο κύριος Λυμπερόπουλος , ισχυρίστηκε οτι οι εξετάσεις μου, που (υποτίθεται οτι) εξέταζε επι ένα μήνα, ήταν αρνητικές και "δεν υπάρχει λόγος να επαναλάβουμε κάποια".
** Ο κύριος Παναγόπουλος προτεινε επι λέξει "να βρούμε ποιό νεύρο την πονάει και να το νεκρώσουν οι αναισθησιολόγοι" !!!!!
** Η κυρία Καραγεωργίου μου δήλωσε οτι έχω... "ΙΔΙΟΠΑΘΕΙΑ" !!!!!! και
** Μου συνταγογράφησε ηρεμιστικά (Xanax) και αντικαταθλιπτικά (Seroxat). !!

Δεν έχω να πω τιποτα αλλο εκτός απ το οτι 13 μέρες μετά , ο νευρολόγος Ι.Σαρμάς (στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων) κοιτώντας απλώς μια μαγνητική τομογραφια, από
αυτές που είχε "εξετάσει" ο κύριος Λυμπερόπουλος, διέκρινε τον όγκο.
Σε νεα μαγνητική που έγινε αυθημερόν, ο όγκος αποδειχτηκε οτι είχε πλέον διαστάσεις
8 x 6 x 6 ΕΚΑΤΟΣΤΑ

Αυτό εννοούσε η κυρία Καραγεωργίου και το επιτελείο της ως...ΙΔΙΟΠΑΘΕΙΑ

# posted by amalia kalyvinou @ 8:09 AM