Πέμπτη 22 Μαΐου 2008

Monday, October 17, 2005

OI ΦΙΡΜΕΣ 3 - Θούας Βασίλειος

http://fakellaki.blogspot.com/2005/10/oi-3_17.html

Ρευματολόγος είναι ο κύριος, καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, και φίλος του προαναφερθέντος ορθοπεδικού Κ. Στάμου. (ο Στάμος με "εστειλε" στο Θούα, κατα την πρακτική συνήθεια του "πάσαρέ μου πελάτη, να σου πασάρω κι εγω"-- κάτι τέτοιο κάνουν και οι έμποροι ναρκωτικών νομίζω....)
Πήγα σε οικτρή σωματική κατάσταση, σερνόμενη απ τους πόνους, εννοείται μαζί με όλες τις εξετάσεις που είχα κάνει προηγουμένως. Φυσικά και με την MRI που έδειχνε τον όγκο.
Φυσικά και αυτός δεν είδε τίποτα στη συγκεκριμένη εξέταση....
Εξήγησα για το φρικτό πόνο που ενιωθα στο δεξί μου μηρο...
Εξήγησα οτι είχα δοκιμάσει από ασπιρίνες και "βαριά" αντιφλεγμονώδη μέχρι βαρβιτουρικά (Fortathrin , Naprosyn , Lonarid , Niflamol , Norgesic , Voltaren , Mesulid και άπειρα άλλα) χωρίς αποτέλεσμα - δε βοηθούσαν ούτε στο να μπορέσω να κοιμηθώ....
Το...πρόβλημά του ήταν οτι είχα ερεθισμένα διακονδύλια στο... αριστερό γόνατο!!!
Οταν τον συνέφερα λέγοντάς του οτι το πρόβλημά μου είναι στο δεξί πόδι και οτι ο πόνος δε μ αφήνει να πάρω ανάσα, είπε το αμίμητο :
" κα'να Ντεπονάκι, πήρες ; "
***
Γι' αυτήν την εκπληκτική ιατρική οδηγία,εγω - έδωσα 30 χιλιαρικάκια
- ήλπισα οτι θα με βοηθήσει ο γιατρός
- είπα,αισιόδοξα, στους φιλους μου οτι
απευθυνόμουν σε καθηγητή (!)
- άφησα την οικογένειά μου να πιστεύει
οτι επιτέλους ίσως βρίσκαμε λύση

# posted by amalia kalyvinou @ 12:33 AM